1 plaça laboral temporal per tasques d’agent cÃvic, control i vigilà ncia d’espais i equipaments municipals i suport a la brigada (FINALITZAT)
Dimecres, 24 de març de 2021 a les 00:00
Es fa públic que l’Ajuntament de Montesquiu necessita contractar una persona per a les tasques d’agent cívic, control i vigilància d’espais i equipaments municipals i suport a la brigada, amb efectes a partir del dia 3 de maig de 2021 i fins el dia 31 d’octubre de 2021.
Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds d’admissió a aquest procés selectiu, acompanyades del corresponent currículum, document identificatiu i els corresponents títols i documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits a tenir en compte es poden presentar a partir del 24 de març fins el 8 d'abril de 2021, ambdós inclosos.
- Presencialment: A les oficines de l'Ajuntament de Montesquiu de dilluns a divendres de 9h a 14h
- Telemàticament: A través d'una instància genèrica (acompanyada de tota la documentació sol·licitada en format pdf, jpg, tiff o gif)
Documentació
- DNI.
- Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior.
- Carnet de conduir B1
- Currículum Vitae on hi constin els mèrits al·legats.
- Documents acreditatius dels mèrits al·legats.
- Per a la justificació de l’experiència laboral, informe de vida laboral.
- Certificat d’inscripció al SOC com a demandant d’ocupació.
Dades de la contractació
- Per raó de màxima urgència.
- Tipus de contracte : laboral temporal, per obra o servei
- Jornada : a mitja jornada, de dimecres a diumenge.
- Retribució : 677,60€ bruts/mes
- Pla de reactivació de l’ocupació de la Diputació de Barcelona.
Requisits
- Ser espanyol/a o nacional dels altres Estats membres de la Comunitat Europea
- Nivell d’estudis : graduat/da escolar o equivalent
- Carnet de conduir B1.
- No haver estat separat/da del servei en Administració Pública mitjançant expedient disciplinari.
- Entendre i parlar correctament el català i el castellà.
- Experiència en les tasques de la convocatòria.
- Estar en situació d’atur o desocupat.