Comissió Informativa

A les comissions informatives de caràcter permanent, es tracten els assumptes que s’han de sotmetre a la decisió del Ple. Aquesta comissió es preveu com un òrgan d'estudi, informe i consulta de tots els assumptes que s'eleven a la consideració del ple municipal.

 

COMPOSICIÓ DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA

La comissió informativa està integrat per totes les regidores i regidors del CONSISTORI i és presidit per l'Alcalde/ssa.

Composició del ple 2019-2023:

3 regidors/es d’ERC-AM

2 regidors/es de Som Montesquiu – Amunt

2 regidors/es de Junts per Montesquiu

 

CALENDARI DE SESSIONS

La comissió informativa celebrarà les seves sessions ordinàries l’últim dimarts hàbil dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre a les 18:30 hores, a la Sala de Plens de l’Ajuntament.

La reunió de la Comissió Informativa del mes de juliol es farà el penúltim dimarts hàbil del mes de juliol.

 

CONVOCATÒRIA DE SESSIONS

La convocatòria de la Comissió Informativa es farà el dimarts abans de la reunió de la Comissió. Consulta aquí les convocatòries.

 

ACTES DE LES SESSIONS

AQUÍ Podeu consultar les actes de totes les sessions de la Comissió Informativa de la Corporació.

 

  • No s'han trobat resultats.
Darrera actualització: 20.12.2022 | 09:36
Darrera actualització: 20.12.2022 | 09:36