Avisos

  • Atenció amb cita previa oficines Modificació horari oficines - COVID-19 1 de juny de 2020

    L’atenció ciutadana de l’Ajuntament es realitza  prioritàriament de forma telemàtica o telefònica, i presencialment amb cita prèvia.

    A causa de l'emergència sanitària provocada pel Coronavirus Covid-19, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana,  l'atenció presencial només es realitzarà amb cita prèvia.

    La cita prèvia s'ha de sol·licitar (indicant el tràmit/gestió que es vol realitzar) mitjançant:

    • E-mail: montesquiu@montesquiu.cat
    • Telèfon: 938 529 100
    • Whatsapp: 648 091 611


    L'Ajuntament de Montesquiu recomana que, mentre es mantingui l'alerta sanitària per la COVID-19, es prioritzi l'atenció telemàtica al correu electrònic montesquiu@montesquiu.cat o telefònica mitjançant el tel. 938 529 100.


    Així mateix, a través de la web municipal es poden realitzar diversos tràmits online  http://www.montesquiu.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions/ 

     

     

     

     

Darrera actualització: 15.06.2016 | 12:29
Darrera actualització: 15.06.2016 | 12:29