Oficina municipal d'informació al consumidor - OMIC

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.

Línies de servei:

  • Informació i orientació
  • Tramitació de queixes i denúncies
  • Campanyes d'informació i sensibilització

A l'oficina mòbil del consumidor de la Diputació de Barcelona podeu realitzar les vostres consultes, reclamacions, dubtes i informar-vos sobre temes de consum. Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament en qüestions o dubtes relacionats amb consum, comerç, drets dels consumidors, compra i lloguer habitatge, serveis bancaris i vehicles. L'horari d'atenció és un dimecres al trimestre (cal consultar el calendari) d'10:30h a 11:30h a la Plaça Emili Juncadella.

També us podeu adreçar a l'oficina d'atenció al consumidor del Consell Comarcal d'Osona de Vic (amb cita prèvia).

 

Persones destinatàries:

Ciutadania, en general.

Cost del servei:

Gratuït.

Equip tècnic:

  • Tècnica de l'Oficina mòbil del consumidor: Núria Grañana Miret
  • Tècniques de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor

Unitat responsable:

Regidoria de Comerç

Unitats implicades:

Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)

És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

Presencialment:

  • Pl. Emili Juncadella, 1-2 (el dia de visita de la unitat mòbil d'oficina al consumidor)
  • Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) del carrer Ramon d'Abadal i de Vinyals, 5 3a planta - 08500 Vic (cal demanar cita prèvia)

Per telèfon: 938 834 130 (Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor -OCIC)

Per correu electrònic (Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor): Mercè Castell Parramon. mcastellp@ccosona.cat / Montse Magarinyo Hernández. mmagarinoh@ccosona.cat

Darrera actualització: 19.07.2018 | 18:32