L'Ajuntament de Montesquiu inicia la redacció de les cartes de serveis municipals, amb la publicació de dues enquestes de valoració de dos dels serveis municipals: l'Oficina d'atenció ciutadana i els Serveis de neteja viària i jardineria.
Un cop s'obtinguin els resultats, es redactaran les dues cartes d'aquests serveis i es procedirà a fer el mateix amb la resta de serveis públics que ofereix l'Ajuntament. La redacció de les cartes es realitza mitjançant un recurs de la Diputació de Barcelona.
Les cartes de serveis són documents públics mitjançant els quals s'informa la ciutadania dels serveis públics que s'ofereixen, tant d'abast intern com extern, així com, de les condicions d'accés, els compromisos de qualitat adquirits, i els drets i deures que tenen els ciutadans en qualitat d'usuaris de les prestacions municipals.
Les finalitats de les cartes de serveis són:
- Apropar l'administració a la ciutadania.
- Informar dels serveis que presta l'Ajuntament de Montesquiu
- Treballar per garantir a la ciutadania el dret a una bona administració establint un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlant el seu manteniment.
Podeu contestar les enquestes al web municipal entrant a cada un dels enllaços:
https://www.montesquiu.cat/.../lajuntament-realitza-dues...