Canvis en els aparcaments al carrer Santiago Rusiñol
Després que el dimarts el Ple municipal aprovés l’estudi de mobilitat de Montesquiu, ja se n’ha dut a terme la primera actuació: la nova ordenació de l’aparcament al carrer de Santiago Rusiñol.
Fins ara, es podia aparcar en un costat o l’altre del carrer, alternant-los cada quinze dies. Aquest sistema feia que sovint hi hagués confusions i cotxes estacionats a banda i banda de la via i dificultava la circulació.
Per solucionar-ho, s’han pintat places d’aparcament al llarg del costat nord del carrer, a la banda de la Cooperativa, on es podrà aparcar sempre. Al costat sud no s’hi podrà estacionar mai i quedarà per a circulació dels vehicles ja que continuarà essent un carrer de doble sentit.
Esperem que aquest canvi resolgui el problema detectat des de fa temps i faci més segura la mobilitat de tothom en aquesta via.
Properament s’adequarà la senyalització vertical d’aquesta actuació i es proposaran altres actuacions previstes al Pla de mobilitat a la ciutadania per a que sigui aquesta que decideixi si es tira endavant.