Avís per risc de pluges intenses i inundacions

Dissabte, 3 d’octubre de 2026

El pla Inuncat entra en fase d’emergència per intensitat i risc d’acumulació de pluja. Entre les 20 h d’aquest dissabte i les 14 h de diumenge, s’estableixen les mesures següents, que també afecten Montesquiu:

Cal restringir els desplaçaments que no siguin imprescindibles.

Se suspenen:

  • Les activitats al medi natural, parcs i jardins urbans.
  • Les activitats esportives, culturals, de lleure i d’esbarjo.
  • Els mercats, fires i altres activitats comercials o de pública concurrència a l’aire lliure.
  • Qualsevol altra activitat situada en zona inundable.

 Truqueu al 112 en cas d’emergència.

A Montesquiu activarem el pla de protecció civil municipal per risc d’inundacions. Des de l’Ajuntament farem un seguiment preventiu de l’estat del riu Ter i aplicarem els protocols establerts en el pla.

Qualsevol incidència o mesura preventiva es comunicarà a través del grup de difusió de WhatsApp de l’Ajuntament. Us recomanem estar pendents del mòbil i dels avisos municipals durant aquest episodi.

Es recomana seguir l’evolució de les pluges al radar del Meteocat i consultar els consells de seguretat davant d’inundacions.

Darrera actualització: 6.10.2026 | 16:24