Nou canal d'informació via WhatsApp

Dimarts, 3 de desembre de 2019

Montesquiu informa

ciutadania a través de la missatgeria de l’aplicació WhatsApp, aprofitant la gran quantitat de persones que disposen d’aquesta App.

Aquest servei de missatgeria via WhatsApp de l’Ajuntament de Montesquiu és una eina de difusió que busca arribar al major nombre possible de veïnes i veïns, amb rapidesa i de manera gratuïta.

Les persones interessades que es donin d’alta en el servei  Montesquiu Informa es crearà una llista de difusió on s’enviaran els missatges. D’aquesta manera i, a diferencia d’un grup de xat, els números de telèfon dels usuaris quedaran ocults a la vista de la resta dels usuaris del servei, garantint així la protecció de dades de caràcter personal.

Les dades dels usuaris seran introduïdes en una base de dades única i exclusivament per al servei d’informació a través de WhatsApp. Aquestes dades no es facilitaran a cap organisme extern ni tampoc s’utilitzaran amb cap altra finalitat.

Com donar-se d’alta i de baixa?

  • Afegir el núm. 648 09 16 11 com a contacte en el vostre telèfon mòbil amb el nom de “Montesquiu Informa”.
  • Enviar un missatge de WhatsApp al mòbil 648 09 16 11 indicant: “ALTA + nom i cognoms”.
  • Un cop enviat el missatge l’alta estarà efectuada i tindràs el servei activat al cap de 24h.
  • L’usuari pot donar-se de BAIXA en qualsevol moment, enviant la paraula BAIXA en un missatge de WhatsApp al mòbil 648 09 16 11 i deixarà de funcionar.

Aquest número de mòbil només servirà pel servei de missatgeria dins de la llista de difusió de sortida d’informació, NO es contestaran trucades ni missatges de WhatsApp.

Quin tipus d’informació s’oferirà?

Informació puntual de:

  • Agenda d’actes propis i/o d’entitats dels municipi
  • Talls en els subministraments
  • Talls de vies públiques
  • Emergències
  • Altra informació d’interès (plens municipals, informació municipal…etc)

No és vàlid per a tot…

Aquest canal no és tracta d’un grup de WhatsApp, és una LLISTA DE DIFUSIÓ on els usuaris no podran interactuar entre ells.

És un servei d’informació municipal, en cap cas es respondran les trucades rebudes ni es contestaran als missatges rebuts, tot i que l’aplicació permetrà fer-ho. Tampoc servirà com a canal per comunicar incidències o queixes.

 

Darrera actualització: 9.12.2019 | 15:45