Manifestació amb motiu del Dia de l’Orgull
Orgull Osona i membres de La Farga de Bebié, han convocat una manifestació pacífica amb motiu del Dia de l’Orgull per avui diumenge 28 de juny a partir de les 16:00h; anomenat com a primer dia de l'orgull Qüir i migrant del Bisaura.
L’acte té com a objectiu visibilitzar els drets de les persones del col·lectiu LGTBIQ+ i, alhora, unir persones migrants en la reivindicació de la igualtat d’oportunitats, la dignitat i el respecte per a tothom. La convocatòria és oberta i hi pot participar qualsevol persona que vulgui sumar-se a aquesta reivindicació.
La comitiva sortirà de la Font d’en Nando i passarà pel carrer de la Plaçola, la plaça de la República, el carrer de Sant Boi, la carretera de Ribes i el carrer Santiago Rusiñol, fins a travessar el pont del Castell. Durant el pas de la manifestació, es produiran afectacions puntuals en aquests carrers únicament durant el pas de la comitiva.
La manifestació ha estat autoritzada pel Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, l’autoritat competent en matèria de dret de reunió i manifestació.
Recordem que aquest és un dret fonamental reconegut a la Constitució i regulat per la Llei orgànica 9/1983, de 15 de juliol, reguladora del dret de reunió.