Comiat Mou el cos

Dilluns, 22 de juny de 2026

 

La setmana passada van finalitzar les sessions d'exercici físic 'Mou el cos' organitzades per l'Ajuntament i dirigides per la Meritxell. 

Les persones participants van celebrar l'arribada de l'estiu amb un esmorzar de comiat.

Darrera actualització: 23.06.2026 | 08:55