Comiat Mou el cos
Dilluns, 22 de juny de 2026
La setmana passada van finalitzar les sessions d'exercici físic 'Mou el cos' organitzades per l'Ajuntament i dirigides per la Meritxell.
Les persones participants van celebrar l'arribada de l'estiu amb un esmorzar de comiat.