Festa de la Primavera
Divendres, 26 de juny de 2026
El passat 18 de juny es va celebrar amb gran participació la Festa de la Primavera de la residència Els Tells, una trobada anual molt especial.
Hi van assistir residents, famílies, equip de professionals i representants institucionals de l'Ajuntament, així com el president de Sumar Acció Social.
La jornada va comptar amb actuació musical en directe i un agradable vermut compartit.
Gràcies a tothom per fer possible aquest dia de convivència i celebració!