Feliços 90

Dijous, 25 de juny de 2026

 

Des de l’Ajuntament, a través de la iniciativa “Feliços 90”, avui s'ha felicitat i homenatjat a la Montserrat Salomó amb motiu dels seus 90 anys.

Ha rebut les felicitacions de la regidora de gent gran i l'alcalde així com un petit obsequi en reconeixement a la seva trajectòria vital, l’esforç i l’aportació feta al municipi al llarg dels anys.

Si la veieu, feliciteu-la! 

Darrera actualització: 26.06.2026 | 13:23