Revetlla de Sant Joan

Dimecres, 24 de juny de 2026

 

Ahir vam celebrar la Diada Nacional dels Països Catalans a Montesquiu amb una gran nit de Revetlla!

La tarda va començar amb l'emotiva arribada de la Flama del Canigó, que va arribar a Montesquiu per 51ena vegada consecutiva, acompanyada pels infants i joves del poble. Després dels parlaments, vam compartir coca i vi dolç amb tots els assistents.

La Cobla Principal d'Olot va omplir la plaça de música i tradició amb una magnífica audició i ballada de sardanes.

 Al vespre, es va fer el sopar de revetlla amb diferents paradetes i amb la participació dels establiments locals.

 Amb l'arribada de la nit, vam encendre la foguera de Sant Joan i vam continuar la festa amb el concert de Land Robert, que va fer gaudir el públic fins ben entrada la nit.

Darrera actualització: 25.06.2026 | 12:06