Revetlla de Sant Joan
Dimecres, 24 de juny de 2026
Ahir vam celebrar la Diada Nacional dels Països Catalans a Montesquiu amb una gran nit de Revetlla!
La tarda va començar amb l'emotiva arribada de la Flama del Canigó, que va arribar a Montesquiu per 51ena vegada consecutiva, acompanyada pels infants i joves del poble. Després dels parlaments, vam compartir coca i vi dolç amb tots els assistents.
La Cobla Principal d'Olot va omplir la plaça de música i tradició amb una magnífica audició i ballada de sardanes.
Al vespre, es va fer el sopar de revetlla amb diferents paradetes i amb la participació dels establiments locals.
Amb l'arribada de la nit, vam encendre la foguera de Sant Joan i vam continuar la festa amb el concert de Land Robert, que va fer gaudir el públic fins ben entrada la nit.