Assemblea + dinar de comiat

Dilluns, 22 de juny de 2026

 

La setmana passada, des de l'Espai Activa't, es va organitzar l'assemblea de final de temporada per valorar les activitats del curs i fer propostes per la següent temporada. 

A continuació, es va compartir un dinar de germanor a càrrec del Baretu i del grup de memòria de Montesquiu i es va amenitzar la festa amb música i ball. 

@espaiactivat

Darrera actualització: 23.06.2026 | 08:48