Assemblea + dinar de comiat
Dilluns, 22 de juny de 2026
La setmana passada, des de l'Espai Activa't, es va organitzar l'assemblea de final de temporada per valorar les activitats del curs i fer propostes per la següent temporada.
A continuació, es va compartir un dinar de germanor a càrrec del Baretu i del grup de memòria de Montesquiu i es va amenitzar la festa amb música i ball.
@espaiactivat