Espais de Trobada Punt Xic i Punt Jove

Dilluns, 3 de febrer de 2025

Divendres a la tarda van tenir lloc les sessions informatives per a les famílies dels infants de 5è i 6è de primària de l'Escola el Rocal i pels i les empadronades al municipi dels mateixos cursos que fan la seva activitat educativa fora de Montesquiu i també pels i les joves de Montesquiu a partir de 1r. d'ESO.    

 A partir d'aquest dimarts, els dos nous espais començaran la seva activitat acompanyats de la Paula d'@ubuntucoop que serà la seva referent juntament amb la coordinació de la tècnica de joventut d'Osona Jove.   

Per participar en els espais de trobada, caldrà l'autorització signada dels tutors/es legals i s'haurà de realitzar a través d'aquest enllaç seleccionant a quin dels dos espais participarà l'infant o jove https://ubuntu.nsreserva.com/

L'horari d'obertura dels espais serà:

- Punt Xic - dimarts de 16:30 h a 18:00 h
- Punt Jove: dimarts de 18:00 h a 19:00 h i dijous de 17:00 h a 19:00 h

Darrera actualització: 3.02.2025 | 14:59