Joc d'aigua al Parc del Ter
Un cop aixecades les restriccions d'aigua i deixada enrere la sequera, s'ha pogut instal·lar la font d'aigua al joc del parc del Ter.
Aquests tipus de jocs d'aigua, tant comuns als països del centre i nord d'Europa, permeten als infants experimentar amb l'aigua i la sorra, bombejant-la a través de la roda, desviar-la, deixar-la fluir, contenir-la mitjançant preses realitzades per ells mateixos amb la sorra del parc, etc.
Permeten també reforçar aprenentatges en els més petits i contribueixen a la socialització i al joc cooperatiu dels infants i els permet hores de diversió creant i imaginant amb els elements naturals que poden trobar al mateix parc.
Esperem que les famílies i els més petits del municipi puguin gaudir encara més del fantàstic entorn natural del parc del Ter.