4a sessió Inauguració Teatre Centre Obrer Recreatiu
I tancant la programació de la inauguració del Teatre Centre Obrer Recreatiu de Montesquiu, el diumenge 1 de juny a la tarda, hi haurà un musical pensat pel públic familiar amb "El vestit Pop de l'emperador" de la Roda produccions que convertirà l’escenari en una estrambòtica passarel·la de moda d’època amb extravagants vestuaris i una posada en escena trencadora i original que té l'objectiu de captivar el públic assistent.
Petits i grans es divertiran ballant al ritme de la música en aquest espectacle que modernitza el conte clàssic i ens ensenya que no hem de deixar-nos emportar per la vanitat i la hipocresia que ens impedeix dir les veritats més obvies; un muntatge adreçat a tota la família protagonitzat per un emperador molt presumit que farà tot el que calgui per trobar un vestit que el faci únic.
Oberta la reserva d'entrades gratuïtes per persones de Montesquiu a les oficines municipals de dilluns a divendres de 9-14h i dimarts de 16h a 18h i en línia a calendly.com/ajmontesquiu
Inicialment només es podrà reservar en una de les sessions del cap de setmana. Espectacle recomanat a partir de 4 anys.
Teatre Centre Obrer. El nostre passat, el nostre futur.
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 19.05.2025 | 14:38