Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat. Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.
Requisits previs:
1. El titular transmitent ha de disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia vigent.
2. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.
Quin cost té:
La taxa que estableixi l’ordenança fiscal.
Quan es dóna resposta:
Un cop efectuada aquesta comunicació, l’Ajuntament actualitzarà les dades en el Registre municipal corresponent.
Qui pot sol·licitar-ho:
Tant el transmitent com el nou titular.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals
-
Telemàticament
Cal que empleneu la sol·licitud.
Tramitar ara