Servei d'arxiu municipal

Serveis que ofereix:

  • Consulta de fons
  • Reprografia
  • Assessorament a arxius d’entitats i associacions
  • Suport a la investigació

Què és?

El Servei d’Arxiu Municipal és el servei de l'ajuntament destinat a la classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant pels usuaris interns com als externs.

L'Arxiu Municipal de Montesquiu forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2006, dins del programa de suport als arxius municipals desenvolupat per l’Oficina de Patrimoni Cultural (OPC).

L’arxiu conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d’institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.

Quins fons hi ha?

Fons de l’Administració Local

Fons municipal de Montesquiu 1921-2016

Societat Municipal de l’Habitatge de Montesquiu 1994-2009

Fons Judicials

Jutjat de Pau 1937- 2016

Fons privats

Falange Española Tradicionalista y de la JONS / CNS 1939-1975

Per saber-ne més?

Ves al següent enllaç o a la pàgina web de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona hi podeu trobar més informació www.diba.cat/opc

 

Plaça Emili Juncadella, 1-2 1r pis - 08585 Montesquiu - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 529 100
Fax: 935 136 027
Correu electrònic: montesquiu@montesquiu.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9h a 14h i dimarts i dijous de 16h a 18h
Darrera actualització: 03.03.2017 | 14:31