Oficina municipal d'informació al consumidor - OMIC
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Línies de servei:
- Informació i orientació
- Tramitació de queixes i denúncies
- Campanyes d'informació i sensibilització
A l'oficina mòbil del consumidor de la Diputació de Barcelona podeu realitzar les vostres consultes, reclamacions, dubtes i informar-vos sobre temes de consum. Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament en qüestions o dubtes relacionats amb consum, comerç, drets dels consumidors, compra i lloguer habitatge, serveis bancaris i vehicles. L'horari d'atenció és un dimecres al trimestre (cal consultar el calendari) d'10:30h a 11:30h a la Plaça Emili Juncadella.
També us podeu adreçar a l'oficina d'atenció al consumidor del Consell Comarcal d'Osona de Vic (amb cita prèvia).
Persones destinatàries:
Ciutadania, en general.
Cost del servei:
Gratuït.
Equip tècnic:
- Tècnica de l'Oficina mòbil del consumidor: Núria Grañana Miret
-
Tècniques de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor
-
Mercè Castell Parramon. mcastellp@ccosona.cat
-
Montse Magarinyo Hernández. mmagarinoh@ccosona.cat
-
Unitat responsable:
Regidoria de Comerç
Unitats implicades:
Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
Presencialment:
- Pl. Emili Juncadella, 1-2 (el dia de visita de la unitat mòbil d'oficina al consumidor)
-
Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) del carrer Ramon d'Abadal i de Vinyals, 5 3a planta - 08500 Vic (cal demanar cita prèvia)
Per telèfon: 938 834 130 (Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor -OCIC)
Per correu electrònic (Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor): Mercè Castell Parramon. mcastellp@ccosona.cat / Montse Magarinyo Hernández. mmagarinoh@ccosona.cat