Reobertura Oficina d'atenció al ciutadà

Dijous, 28 de maig de 2020 a les 00:00

L’atenció ciutadana de l’Ajuntament es realitza prioritàriament de forma telemàtica o telefònica, i presencialment amb cita prèvia.

A causa de l'emergència sanitària provocada pel Coronavirus Covid-19, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, l'atenció presencial només es realitzarà amb cita prèvia.

La cita prèvia s'ha de sol·licitar (indicant el tràmit/gestió que es vol realitzar) mitjançant:

  • E-mail: montesquiu@montesquiu.cat
  • Telèfon: 938 529 100
  • Whatsapp: 648 091 611


L'Ajuntament de Montesquiu recomana que, mentre es mantingui l'alerta sanitària per la COVID-19, es prioritzi l'atenció telemàtica al correu electrònic montesquiu@montesquiu.cat o telefònica mitjançant el tel. 938 529 100.


Així mateix, a través de la web municipal es poden realitzar diversos tràmits online http://www.montesquiu.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions/ 

 

Darrera actualització: 28.05.2020 | 22:45