Montesquiu, Sant Quirze, Sant Vicenç i Torelló inicien una campanya conjunta per donar valor al comerç de proximitat

Dimarts, 28 de novembre de 2017 a les 00:00

“El nostre comerç és un luxe” és l’eslògan que va acompanyat de la imatge d’un diamant particular.

Des de el servei de comerç del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura i amb la col·laboració de 4 dels municipis que en formen part, s’ha portat a terme la proposta d’una campanya de comunicació que comparteixen Montesquiu, Sant Quirze, Sant Vicenç i Torelló amb la que es pretén donar valor i importància al comerç de proximitat a partir d’una sèrie d’atributs i avantatges com : la confiança, la diversitat de producte, la qualitat, el tracte personalitzat, la immediatesa, la comoditat, la voluntat de servei, la tradició i la modernitat i el comerç com a eina socialitzadora, valors que queden reflectits en el propi eslògan.
La campanya es materialitza en diferents suports publicitaris per tal de difondre el missatge. Per una banda s’ha utilitzat un format de publicitat no convencional com és els vinils adhesius que es troben en els nuclis comercials dels municipis, davant de les botigues o en llocs de pas i d’afluència de gent. També es reparteixen globus en els diferents establiments i fulletons informatius, també en un format poc estàndard amb els que es vol fer reflexionar el consumidor a partir de frases, preguntes i respostes relacionades amb els avantatges de comprar al municipi.
La campanya també tindrà moviment a les xarxes socials, ja sigui des dels propis ajuntaments com de tots aquells establiments que en faran ús utilitzant l’etiqueta #elnostrecomerçesunluxe.

Darrera actualització: 28.11.2017 | 09:05